Naši partneri

Naši kupci.
Sve sami unikati.

Roba se može više puta zamijeniti. Ali ljudi ne. Jer povjerenje se gradi godinama. Zato nam nisu važni brzi poslovi kod kojih ne možemo garantovati stopostotno zadovoljstvo. Posljedica? Dugogodišnji kupci koji nam često i u drugoj generaciji ukazuju svoje povjerenje.

Više volimo kad je lično
Naša tradicionalna firma posebnu važnost pridaje i dirketnom kontaktu s kupcima: Nije slučajnost da se veći dio našeg dnevnog posla odvija na ličnoj razini. Upravo u gospodarski nestabilnim vremenima važno je imati partnera na kojeg se možete osloniti.

Drvo je otporan i stabilan građevinski materijal. Kao i naši odnosi s kupcima.

Naši dobavljači.
Pouzdana veza.

Ponosni smo na svoje dugogodišnje i bliske odnose s dobavljačima. Naručujemo isključivo kod renomiranih proizvođača u Evropi i prekomorskim zemljama te surađujemo u mnogim sektorima s vodećim kompanijama na tržištu. Naša nabavna mreža rasprostranjena je cijelim svijetom.

Regionalno i međunarodno: Profitiramo na obje strane
Preko naših smo filijala regionalno direktno lokalno zastupljeni i na taj način najbolje informirani o tržišnim uvjetima. Na međunarodnoj razini imamo izravan pristup najboljim tržištima nabave i profitiramo od iskustava i mogućnosti globalne grupe.

Naši zaposlenici.
Pun pogodak.

Dugoročno gledano firma može biti uspješna samo ako se gradi na dobrim temeljima: A te odnose pored svih važnih brojki u velikoj mjeri stvaraju dobro obrazovani i motivirani zaposlenici. Od vježbenika do stručnjaka – kontinuirani rast firme i međunarodno okruženje garantuju svakom zaposleniku uzbudljive mogućnosti. Grupa Frischeis nudi sigurno radno mjesto za oko 2.200 zaposlenika u zemlji i inostranstvu.

Ovi podaci govore sami za sebe…
Samo u Austriji Frischeis godišnje obučava oko 20 pripravnika. I sigurno nije slučajnost što mnogi od njih ostaju u firmi dugi niz godina ili čak više desetljeća. Općenito je stranica internog časopisa za zaposlenike na kojoj se čestita na okruglim obljetnicama rada uvijek dobro popunjena: bilo da je riječ o 20- ili 40-godišnjoj lojalnosti...