Nazad na pregled
Kompanija

Iskorištena prilika i obećavajući razvoj

Povodom 75. godišnjice naše kompanije, menadžerski trio Werner Stix, Wilfrid Fabjani i Miroslav Malženický daju nam uvid u historijske korijene, iskorištene prilike i obećavajuće razvoje u našem svijetu od drveta.

Slavimo 75 godina postojana naše kompanije.
Drvo kao svestrani materijal, 1948. godine odredilo je put J. u. A. Frischeis-a (JAF).  U gradu sa vrlo malo stanovnika, a velikom historijom koja znači mnogo za našu firmu, otpočela je vrlo lijepa i inspirativna priča koja traje i danas. Josef i Antonia Frischeis su osnovali trgovačku kompaniju za drvo i proizvode od drveta u Stockerau-u. Danas, kao JAF grupa, duboko smo ukorijenjeni u regijama na oko 56 lokacija i osjećamo se kao kod kuće širom svijeta. 

Naša kompanija ove godine slavi 75 godina postojanja. Koji događaji su bili posebno značajni u historiji kompanije i koje zaključke za budućnost možete izvući iz dosadanašnjeg razvoja?

Werner Stix: Naša kompanija nikada nije stajala na mjestu otkako je osnovana. Posljednjih 75 godina obilježili su društveni prevrati i tehnološki razvoj. Velika pitanja i zadaci na koje je JAF ne samo reagovao, već je uvijek pronalazio prave odgovore i rješenja.

Wilfrid Fabjani: Mi zapravo i danas imamo velike koristi od hrabrih, a ponekad čak i vizionarskih odluka iz prošlosti. Sve više rastemo i moramo prilagoditi našu fleksibilnu, organizacijsku strukturu veličini kompanije kako bismo s jedne strane garantovali visoku kvalitetu procesa, a s druge kako bismo ostali što agilniji. Hod po užetu koji nije lak, ali nam omogućava da istražimo naše mogućnosti.

Miroslav Malženický: Tako je. Za mene, jedna od ovih važnih prekretnica je činjenica da je Johann Frischeis već 'bacio' oko na istočnoevropsko tržište krajem 1980-ih i da se odmah proširio na istočnu Evropu. Ovo dokazuje dobar instinkt ove kompanije za obećavajućim trendovima i obećavajućim tržištima. Mnogo toga se politički dogodilo na ovom dijelu zemlje otkako je kompanija osnovana. U duhu ujedinjene Evrope, JAF je uspješan i može ponuditi visokokvalitetne proizvode od drveta širom svijeta.

Werner Stix: “Iskoristi prilike” bio je moto prošlosti i nije izgubio na važnosti ni danas. Zahvaljujući bliskom kontaktu s kupcima i dugogodišnjem iskustvu, među prvima smo prepoznali trendove. Kao tim, svojim uslugama podržavamo naše klijente i zajedno razvijamo drvnu industriju. Svjesni smo činjenice da snosimo i društvenu i ekološku odgovornost. Kao stručnjaci za gradnju i život s drvetom, mi smo ambasadori i zagovornici građevinskog materijala čija je era tek počela.

Šta izdvaja naše uposlenike?

Werner Stix: Drvo je vrlo poseban proizvod koji zahtijeva puno iskustva i znanja. Zato su dobro obučeni zaposlenici veoma važan stub našeg zajedničkog uspjeha. Ovo utiče na sve oblasti. U prodaji, na primjer, sve više uočavamo trend da se traže ne samo proizvodi, već cjelokupna rješenja. Naš asortiman usluga za klijente stalno se proširuje na svim nivoima. Pratimo naše klijente u njihovim projektima i pouzdani smo partneri. U drvnoj gradnji naši odlično obučeni zaposlenici pružaju podršku kod preliminarnih mjerenja, planiranja i realizacije projekta. Ova kompetencija stvara povjerenje. Naša usluga nastavlja da raste i sada predstavlja opsežnu ponudu kompletnih usluga.

Wilfrid Fabjani: Naravno da smo suočeni i sa izazovom nedostatka kvalificiranih radnika. Jer samo sa dobro obučenim kadrom možemo ponuditi odličnu uslugu. Zbog toga smo dio obuke naših zaposlenika uzeli u svoje ruke. Vrlo važan dio toga je svakako naša pripravnička obuka i naš program daljeg usavršavanja.

Werner Stix: Posebno sam zadovoljan što zaposlenici u našoj kompaniji rastu i ne samo profesionalno, već i lično. U ovoj kompaniji ima mnogo zaposlenih koji u JAF-u rade više od 20 godina. Vrijedni stručnjaci u svojoj oblasti koji su oblikovali ovu kompaniju. 

Šta čeka JAF tim u budućnosti?

Werner Stix: Nove tehnologije nude velike mogućnosti u našoj branši. Počeli smo širiti asortiman usluga prije nekoliko godina i pored toga smo usavršili uslugu obrade, te našim klijentima možemo ponuditi kvalitetan paket. Online alati pomažu kupcima u planiranju i ubrzavaju proces kupovine kao i realizacije projekta. Pretpostavka da ćemo zbog digitalizacije izgubiti kontakt s kupcima potpuno je neutemeljena. Naprotiv: procjenom podataka još bolje upoznajemo potrebe naših kupaca i možemo kontinuirano poboljšavati našu ponudu. 

JAF-Geschäftsführung

Wilfrid Fabjani, Werner Stix i Miroslav Malženický (s lijeva na desno) zajedno čine menadžment JAF grupe.

Istaknuto